NABÓR NA ASYSTENTA ZATRUDNIENIA
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Podegrodziu zaprasza do składania ofert na stanowisko:
Asystenta zatrudnienia w ramach projektu
„Razem łatwiej-aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Podegrodzie”.
Finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego
Projekt numer: RPMP.09.01.01-12-0039/16
1. Stanowisko pracy:
Asystent zatrudnienia w projekcie pt. „Razem łatwiej- aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Podegrodzie”
2. Wymiar czasu pracy: umowa zlecenie ok. 80 h/m-c
Zatrudnienie w ramach przedmiotowego stanowiska pracy będzie finansowane w ramach projektu, „Razem łatwiej- aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Podegrodzie” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
3. Zatrudnienie planowane w okresie: styczeń/luty 2019 r. – 30.06.2019 r.
4. Zakres pracy: bezpośrednia praca z uczestnikami projektu. Godziny pracy uwarunkowane godzinami szkoleń uczestników projektu.
5. Miejsce wykonywania pracy:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Podegrodziu, 33-386 Podegrodzie 248
Biuro Projektu, 33-386 Podegrodzie 525 (Budynek Biblioteki Gminnej)
6. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
- Wyższe wykształcenie na kierunku psychologia, pedagogika, socjologia, praca socjalna, nauki społeczne, administracja.
- Doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok pracy w administracji publicznej.
7. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
- Znajomość problematyki rynku pracy.
- Biegła obsługa komputera.
- Kreatywność, komunikatywność.
- Predyspozycje do pracy z ludźmi.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Mile widziane doświadczenie w pracy w projektach dofinansowanych z funduszy UE.
8. Zakres obowiązków Asystenta zatrudnienia:
Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy:
- Indywidualne poradnictwo zawodowe w celu zdiagnozowania potencjału i predyspozycji zawodowych uczestników Projektu.
- Wsparcie komunikacji społecznej, asertywności, podniesienie aspiracji życiowych,
- zwiększenie motywacji do działania,
- Opracowanie indywidualnych strategii dla poszczególnych uczestników w celu ponownej aktywizacji zawodowej.
- Udzielenie niezbędnych informacji: o zawodach, rynku pracy, metodach poszukiwania zatrudnienia, aktywizacji na rynku pracy oraz umiejętności sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
- Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Projektu,
- Prowadzenie dokumentacji z realizacji usług doradczych,
- Wspieranie uczestników projektu w znalezieniu zatrudnienia oraz w pierwszych miesiącach pracy,
- Wsparcie i motywowanie do poszukiwania i zdobycia pracy,
- Ułatwienie adaptacji do nowego środowiska pracy
- Asysta w wykonywaniu obowiązków zawodowych
- Monitorowanie udziału uczestników projektu w stażach.
- Motywowanie do podjęcia zatrudnienia.
- Prowadzenie dokumentacji z powierzonych zadań,
- Uczestnictwo w naradach zespołu projektowego,
- Współpraca z pracownikami socjalnymi, asystentami rodziny,
- Monitoring i ewaluacja realizacji projektu.
9. Wymagane dokumenty:
1) podanie, podpisane własnoręcznie przez kandydata;
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, którego wzór określa załącznik nr 1;
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
4) oświadczenia, podpisane własnoręcznie przez kandydata, (wzór określa załącznik nr 2) o:
a) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
e) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury naboru,
5) formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 3 .
6)kopie-świadectwa pracy.
Dokumenty dodatkowe
a)kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
b)kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, (dot. osób niepełnosprawnych)
c)referencje.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej, 33-386 Podegrodzie 248 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: “Dotyczy naboru na stanowisko – asystent zatrudnienia” w terminie do 21.01.2019 roku do godz. 10.00 /decyduje data wpływu do Ośrodka/.
Oferty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Ośrodka Pomocy Społecznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka.
Uwagi ogólne:
-
O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni listownie,
telefonicznie lub mailem. -
Postępowanie kwalifikacyjne będzie jednoetapowe. Odbywa się tylko w jednym terminie i
miejscu wyznaczonym przez Komisję. - Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie, bez zastrzeżonej formy papierowej, niekompletne, - podlegają odrzuceniu, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
-
Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania dokumentów
rekrutacyjnych oraz przyjmowania ww. dokumentów poza ogłoszeniem. - Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Oferty niewykorzystane w naborze i nieodebrane osobiście zostaną zniszczone.
Kierownik OPS w Podegrodziu