Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

NABÓR NA ASYSTENTA ZATRUDNIENIA

Utworzono dnia 14.01.2019

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Podegrodziu zaprasza do składania ofert na stanowisko:

Asystenta zatrudnienia  w ramach projektu

 „Razem łatwiej-aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Podegrodzie”.

Finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego

 

Projekt numer: RPMP.09.01.01-12-0039/16

 

1. Stanowisko pracy:

Asystent zatrudnienia w projekcie pt. „Razem łatwiej- aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Podegrodzie”

 

2. Wymiar czasu pracy: umowa zlecenie ok. 80 h/m-c

Zatrudnienie w ramach przedmiotowego stanowiska pracy będzie finansowane w ramach projektu, „Razem łatwiej- aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Podegrodzie” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

 

3. Zatrudnienie planowane w okresie: styczeń/luty 2019 r. – 30.06.2019 r.

 

4. Zakres pracy: bezpośrednia praca z uczestnikami projektu. Godziny pracy uwarunkowane godzinami szkoleń uczestników projektu.

 

5. Miejsce wykonywania pracy:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Podegrodziu, 33-386 Podegrodzie 248

Biuro Projektu, 33-386 Podegrodzie 525 (Budynek Biblioteki Gminnej)

 

6. Wymagania niezbędne:

  • Obywatelstwo polskie,
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
  • Wyższe wykształcenie na kierunku psychologia, pedagogika, socjologia, praca socjalna, nauki społeczne, administracja.
  • Doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok pracy w administracji publicznej.

7. Wymagania dodatkowe:

  • Znajomość przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i  instytucjach rynku pracy.
  • Znajomość problematyki rynku pracy.
  • Biegła obsługa komputera.
  • Kreatywność, komunikatywność.
  • Predyspozycje do pracy z ludźmi.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w projektach dofinansowanych z funduszy UE.

8. Zakres obowiązków Asystenta zatrudnienia:

Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy:

  1. Indywidualne poradnictwo zawodowe w celu zdiagnozowania potencjału i predyspozycji zawodowych uczestników Projektu.
  2. Wsparcie komunikacji społecznej, asertywności, podniesienie aspiracji życiowych,
  3. zwiększenie motywacji do działania,
  4. Opracowanie indywidualnych strategii dla poszczególnych uczestników w celu ponownej aktywizacji zawodowej.
  1. Udzielenie niezbędnych informacji: o zawodach, rynku pracy, metodach poszukiwania zatrudnienia, aktywizacji na rynku pracy oraz umiejętności sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
  1. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Projektu,
  2. Prowadzenie dokumentacji z realizacji usług doradczych,
  3. Wspieranie uczestników projektu w znalezieniu zatrudnienia oraz w pierwszych miesiącach pracy,
  4. Wsparcie i motywowanie do poszukiwania i zdobycia pracy,
  5. Ułatwienie adaptacji do nowego środowiska pracy
  6. Asysta w wykonywaniu obowiązków zawodowych
  7. Monitorowanie udziału uczestników projektu w stażach.
  8. Motywowanie do podjęcia zatrudnienia.
  9. Prowadzenie dokumentacji z powierzonych zadań,
  10. Uczestnictwo w naradach zespołu projektowego,
  11. Współpraca z pracownikami socjalnymi, asystentami rodziny,
  12. Monitoring i ewaluacja realizacji projektu.

9. Wymagane dokumenty:

1) podanie, podpisane własnoręcznie przez kandydata;

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, którego wzór określa załącznik nr 1;

3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

4) oświadczenia, podpisane własnoręcznie przez kandydata,  (wzór określa załącznik nr 2) o:

a) posiadaniu obywatelstwa polskiego,

b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

c) nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

e) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury naboru,

5) formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 3 .

6)kopie-świadectwa pracy.

 

Dokumenty dodatkowe

a)kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

b)kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, (dot. osób niepełnosprawnych)

c)referencje.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej, 33-386 Podegrodzie 248 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: “Dotyczy naboru na  stanowisko – asystent zatrudnienia” w terminie do 21.01.2019 roku do godz. 10.00 /decyduje data wpływu do Ośrodka/.

Oferty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Ośrodka Pomocy Społecznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka.

 

Uwagi ogólne:

 

  1. O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni listownie,
    telefonicznie lub mailem.
  2. Postępowanie kwalifikacyjne będzie jednoetapowe. Odbywa się tylko  w jednym terminie i 
    miejscu wyznaczonym przez Komisję.
  3. Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie, bez zastrzeżonej formy papierowej,  niekompletne, - podlegają odrzuceniu, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego  postępowania.
  4. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania dokumentów
    rekrutacyjnych oraz przyjmowania ww. dokumentów poza ogłoszeniem.
  5. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
  6. Oferty niewykorzystane w naborze i nieodebrane osobiście zostaną zniszczone.

Kierownik OPS w Podegrodziu


ZAŁĄCZNIKI:

Pogoda

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny